Важливий етап розвитку бібліотечної справи дореволюційної Миргородщини припадає на останню чверть Х

середу, 1 травня 2019 р.

                                        За чистоту подвір'я, за чистоту довкілля!
                    З приходом весни та тепла з'являється бажання бачити подвір'я чистим та охайним, яке так потребує нашого з вами піклування та бережливого ставлення. І ось теплого квіьтневого дня Попівська сільська бібліотека оголосила еко-акцію "Чисте довкілля? Почни з себе." До бібліотеки завітали учні Попівської ЗОШ І-ІІІ ст., активісти бібліотеки, а саме: Сухомлин Віталій, Кравченко Ігор (учні 8 класу); Ребрик Станіслав, Филончик Максим (учні 5 класу) та Филончик Владислав (учень 1 класу). Діти разом із завідуючою бібліотеки почистили прилеглу територію до бібліотеки від сміття, листя та гілок.




А продовжили еко-акцію 26 квітня. Брати Гасенки Роман та Ростислав (учні 11 класу) скопали клумби

а дівчатка: Недождій Каріна, Супрун Саша, Міхненко Таня, Горбань Настя (учениці 6 класу) посадили квіти.

Воду носили: Шаповал Олег (учень 6 класу) та Кравченко Ігор (учень 8 класу).
Байдужих до роботи не було, всі з задоволенням працювали. Ось так крок за кроком, спільними зусиллями наше подвір'я стало читстим і гарним. Це сьогодні вони допомогли прибрати подвір'я, посадити квіти, а завтра вони почнуть із себе не будуть кидати довкола обгортки із цукерок, папір, пластикові пляшки. Діти зрозуміли, щоб навести лад на території, то завжди потрібно починати із себе.
Піклуючись про чистоту подвір'я, ми дбаємо про себе, про своє здоров'я , про свою красу. Тому що ми хочемо дихати чистим повітрям, пити чисту воду, насолоджуватись красою рідної природи. Тож ми за чисте довкілля!
Любов Демидко, завідувач Попівської сільської бібліотеки-філії.

Немає коментарів:

Дописати коментар